Brandingul e arta de a fi remarcabil şi a face cunoscut asta
Branding, branding, branding…
When people use your brand as a verb, that is remarcable. ~ Meg Whiteman
Brandingul – nu este un obiectiv în sine. Dacă este aşa, e foate grav.
Brandingul este despre pasiunea de a face şi plăcerea de a discuta despre ce ai făcut. Este despre vizibilitate si notorietate.

Brandingul e arta de a fi remarcabil
Selectarea canalelor de promovare este esenţială pentru crearea unui brand, care se construieşte cărămidă peste cărămidă.
Brandul nu este altceva decât suma percepţiilor despre ceva.
Practic faci un produs/serviciu promovabil apoi îl promovezi.
Recomandarea este prima faza a brandingului.
Deci, ce te recomandă pe tine, produsul sau serviciul tău?
Fii foarte bun în ceea ce faci. Diploma nu (mai) e suficientă.
Fi autentic. Un brand, fie el şi personal, bine construit şi bine comunicat, devine notoriu. El se identifică cu anumite elemente. Acestea din urmă sunt cele care identifică brandul, nu îl creează. Brandul primeşte de fapt omologarea sociala ce îl face identificabil în raport cu o anumită calitate, expetiză sau caracteristică.
În final brandul eşti TU însuţi cum eşti pe interior (valoarea) şi cum laşi să te vadă din exterior (comunicarea şi promovarea). Brandurile puternice sunt create de oameni cu viziune.
Modestia nu creează branduri.
Vizibilitatea însă DA!
Recent Comments